EPSON ACULASER CX11N - Warna MFC dari Epson

shares |


Sebagai salah satu pusat pelbagai fungsi warna sebelumnya di kisaran harga kurang dari seribu dolar, Epson ACULASER CX11N menawarkan nilai prestasi yang sangat tinggi dalam mode monokrom, tetapi tidak mempunyai sedikit ketika berhadapan dalam percetakan warna. Kelajuan cetak lambat adalah
kisah kirim menandakan model-model sebelumnya, dan sementara CX11N yang memberikan 25 halaman cepat satu minit dalam warna hitam dan atasan warna putih, mencetak keluar di hanya 5 halaman per minit, membuat projek kelantangan tinggi warna membosankan untuk bekerja dengan.

Daerah lain di mana pengeluaran warna jatuh jauh di belakang dalam masa salinan pertama, dengan meramas monokrom pada hanya di bawah 12 saat, dan cara warna jatuh di belakang dengan 29 saat menunggu bahkan sebelum halaman pertama anda. Dengan waktu up tambahan hangat 37 saat apabila peranti berada dalam kekuatan penuh dari mod, spesifikasi warna cetak tersebut tidak dapat diterima oleh standard saat ini, namun, jika multifungsiwarna diperlukan hanya pada kesempatan, dan tidak dalam kelantangan tinggi, Epson ACULASER CX11N harus melayani hanya berkat baik untuk lineup mengesankan ciri.

Dengan kedua-dua port sambungan USB untuk penggunaan single user serta port Ethernet untuk rangkaian, Epson ACULASER CX11N serasi dengan sejumlah konfigurasi sambungan untuk kedua-dua sistem pangkalan Windows mahupun Mac. Scan boleh dibuat secara langsung dari peranti ke komputer melalui dedicated hantar ke butang dengan resolusi optik 600 x 600 titik per inci dan resolusi interpolasi hingga 9600 x 9600 dots per inch. Scan warna bergantung pada kedalaman warna 24 bit yang cukup.

Sebuah lima puluh helai suapan dokumen automatik membantu drastik ketika berhadapan dengan salinan yang besar dan projek scan, meskipun biasanya tidak akan diperlukan untuk media warna mahal tingkat output yang lambat. ADF juga boleh beroperasi dengan kertas berukuran legal, serta surat berukuran, dan kaca dokumen boleh digunakan untuk saiz halaman yang lebih kecil.

Kemampuan pengendalian kertas lain termasuk kapasiti standard 180 keping media dan kapasiti maksimum sehingga 680 keping. Sebuah kedalaman 18,4 inci dan lebar sekitar 18 inci membuat tapak Epson ACULASER CX11N mengenai rata-rata untuk satu unit yang berkaliber. Ketinggian 23,3 inci boleh dijelaskan oleh suapan dokumen automatik mengangkat dan kaca copy mengambang, sedangkan berat dari 68 pon adalah juga cukup standard.

Sebuah memori standard 128 MB harus menguruskan beban kerja yang paling mencukupi, tetapi untuk bahan cetak yang kompleks upgrade memori dapat menjaga Epson ACULASER CX11N bergerak dengan kelajuan nominal. Upgrade boleh dibeli secara berasingan tetapi tidak boleh melebihi jumlah gabungan dari 576 MB, termasuk apa yang ada di kapal.

Ciri-ciri kemudahan yang kuat dan produktif seperti pengurangan dan pembesaran dengan nisbah zoom dari 25% sepanjang jalan sampai dengan 400% dilaksanakan dalam cetak, copy, scan, dan fungsi faks, membuat Epson ACULASER CX11N sekurang-kurangnya kompetitif dengan model yang sama di pasaran. Sebuah jaminan satu tahun melengkapi pakej, dan juga termasuk tahun pada perkhidmatan pembaikan tapak, membuat CX11N, jika tidak ada yang lain, membeli aman bagi mereka yang memerlukan kemampuan warna, tetapi tidak pada output yang tinggi.

Artikel Terkait

1 komentar