EPSON ACULASER C1100 - Laser Warna dengan Duplexing Pilihan

shares |


Berkat Bungkus baru Epson sistem pemindahan, percetakan laser warna dengan Epson ACULASER C1100 tidak hanya keluar mencari jelas, tapi gambar yang dihasilkan dengan kesalahan sedikit dari sebelumnya. Untuk cepat kelajuan cetak monokrom, ditambah kemampuan tambahan dicetak berwarna, tidak terlihat lagi dari ini printer, kompak mudah digunakan dari Epson.

Dengan 600 600 x dot per inci resolusi dan sistem pemindahan bungkus, teks
dan imej sama tetap kelihatan profesional dan menarik dengan ACULASER Epson C1100. Halaman pertama keluar masa untuk mencetak monokrom hanya 9 saat juga memastikan bahawa down time akan minimal dan, dengan warnawarm up time tidak tertinggal jauh di belakang di 17 detik, lama menunggu startups cetak tidak lagi menjadi perhatian. Dari kekuatan penuh dari mod, waktu pemanasan yang masih cukup masuk akal, clocking itu kurang dari 37 saat.

Kelajuan cetak berbeza secara drastik, dengan mencetak hitam dan putih topping keluar pada 25 halaman per minit sangat cepat, dan warna cetak cara kali tertinggal di hanya 5 halaman per minit. Perlu diketahui bahawa spesifikasi ini juga untuk peringkat liputan 5% dan, ketika gambar halaman penuh warna dalam antrian, satu laman boleh mengambil lebih daripada satu minit.

Kelajuan pemprosesan juga cukup lambat dan terima kasih upgradable non pemproses 66,7 MHz terhad. 32 MBs dibina di ingatan dengan Epson Ritech juga mungkin terbukti tidak cukup, tetapi boleh ditingkatkan menjadi 256 MB untuk membantu menjaga projek yang lebih besar bergerak pada peringkat yang layak. Kitaran tugas maksimum bulanan Epson ACULASER C1100, bagaimanapun, sebenarnya cukup mengesankan dengan peringkat halaman yang dicetak 35.000 per bulan.

Bukan hanya itu, tetapi Epson punggung produk ini dengan jaminan ridiculously panjang lima tahun, hampir tidak pernah terdengar dengan jenama lain. Padahal, hanya terhad untuk 600.000 cap jari. 12 bulan pada perkhidmatan pembaikan tapak juga termasuk standard, dan boleh ditingkatkan hingga satu tahun tambahan.

Tapak Epson ACULASER C1100 adalah sangat mudah dikendalikan, dengan dimensi 441 (W) x 445 (D) x 439 (H) mm, dan berat 29kg (termasuk bahan habis pakai) dan, tanpa pilihan baki kertas tambahan, ketinggian unit adalah ditetapkan dalam batu . Pengendalian kertas standard cukup memadai Namun, dengan baki 500 keping kertas standard, dan 180 keping tray serbaguna tambahan yang membawa unit berjumlah kapasiti berpotensi menjadi 680 keping. Ketika menggunakan baki multifungsi atas surat non standard atau undang-undang jenis kertas berukuran, input maksimum dikurangkan menjadi 75 total halaman untuk label atau ketelusan, atau hanya 20 sampul surat.

Sebuah unit dupleks pilihan boleh dibeli secara berasingan dan menambah keupayaan untuk secara automatik mencetak output bersisi ganda. Duplekser adalah sebahagian luaran, yang menambah saiz keseluruhan unit, tetapi juga mempunyai kapasiti 500 keping besar simpanan yang lebih besar membantu dengan dua projek sisi.

Sedangkan Epson ACULASER C1100 yang standard toner hasil dinilai pada 1,500 halaman yang sangat terhad untuk semua empat warna (hitam, cyan, magenta, dan kuning), hasil tinggi toner cartridge dinilai pada 4.000 halaman pasti perlu dipertimbangkan untuk memastikan bahawa unit kuat mempertahankan berpatutan kos operasi .

Artikel Terkait

0 komentar:

Post a Comment