Epson Stylus Photo R280 - Kualiti Gambar Inkjet Printing dengan CD

shares |


Tidak hanya Epson Stylus Photo R280 menawarkan resolusi cetak sangat tinggi bertujuan untuk membuat gambar kualiti foto album digital, tetapi juga berfungsi cukup baik sebagai pencetak standard dokumen serta berkat kelajuan cetak cepat dan layak toner hasil. Seiring dengan kualiti cetak super tinggi dan kelajuan yang cepat, R280 ini menawarkan pelbagai alat yang unik dan ciri-ciri untuk pilihan output menarik, seperti percetakan CD dan DVD melalui dulang cakera disertakan yang membolehkan pencetakan warna secara langsung ke media itu sendiri.

Dengan resolusi cetak maksimum 5760 1440 titik per inci x dioptimumkan, gambar tidak hanya akan keluar tampak sempurna, namun, melalui
waktu 200 tahunpenyimpanan album, mereka juga akan berlangsung selama beberapa generasi. Sebuah saiz titisan dakwat minimum 1.5 picoliters juga menjamin bahawa, walaupun pada peringkat mikroskopik, ketepatan Epson Stylus Photo R280 tidak pernah akan pengabaian. Direka khas dengan gambar berwarna dalam fikiran, unit juga merangkumi pembetulan automatik gambar dan pengesanan wajah automatik untuk membantu tidak hanya menghasilkan semula gambar anda dengan sempurna, tetapi mereka juga meningkatkan.

Dengan kelajuan 4 x 6 inci gambar cetak dari 11 saat sangat cepat untuk high quality, Epson Stylus Photo R280 berpotensi boleh mencetak seluruh album foto dalam masa yang singkat. Ketika high berkurang untuk teks standard, kelajuan cetak mendapatkan dorongan besar hingga 37 halaman yang beredar satu minit untuk teks hitam, dan laman sedikit lebih cepat 38 per minit untuk mencetak warna teks.

Sementara peranti pencetakan warna yang memanfaatkan pigmen warna standard empat hitam, cyan, magenta, dan kuning, Epson Stylus Photo R280 menambah dua warna tambahan, cyan magenta cahaya dan ringan, untuk ketepatan imej yang optimum dan jumlah keseluruhan enam cartridge kongruen. Sementara kartrij dakwat hitam yang kurang dalam hasil laman keseluruhan, dengan hanya 300 halaman per unit, warna kartrij dakwat lakukan cukup baik pada 515 halaman setiap diiklankan. Mengingat ada enam cartridge total, angka-angka ini lebih dapat diterima, namun ketika foto penuh warna adalah output asas, hasil laman akan sangat menderita sebagai spesifikasi ini secara eksklusif untuk dokumen.

The Epson Stylus Photo R280 menggunakan dakwat Claria definisi tinggi, yang bererti bahawa gambar tidak akan hanya berlangsung selama berabad-abad, mereka juga noda dan mencakar tahan, serta air dan tahan cahaya matahari. Untuk memelihara tinta cetak yang tidak diingini ketika terjadi, butang print keluar membolehkan sebuah foto atau dokumen projek harus dihentikan pertengahan dan dibuang tanpa ekstraksi penuh tinta berharga.

Sebuah ciri feed berterusan membolehkan pengguna menentukan panjang kertas dari pelbagai saiz standard, termasuk gambar, surat, undang-undang, dan surat setengah, tetapi juga panjang cetak unik hingga 44 inci ridiculously panjang. Berat Epson Stylus Photo R280 yang hanya 12,5 kg menjadikan mudah bergerak, dan unit itu sendiri bahkan lipatan ke dalam mode simpanan untuk gerakan dan pemuliharaan ruang yang membawa jejak yang turun dari 17,7 "x 22,5" x 11,3 " (W x D x H) hanya 17,7 "x 11.1" x 7.4 ". Sebuah saiz yang kompak yang menyembunyikan sebuah pencetak foto yang sangat serbaguna membuat R280 pembelian besar untuk kurang daripada seratus dolar.

Artikel Terkait

0 komentar:

Post a Comment