Epson Stylus Photo RX620 - Color Inkjet MFC dengan Layar LCD

shares |


ika anda sedang mencari kualiti foto pencetak inkjet warna yang juga berfungsi sebagai mesin fotokopi rumah dan scanner, mahal Epson Stylus Photo RX620, pencetak berwarna multifungsi dengan nozzle 90, enam warna persediaan yang menjamin resolusi tertinggi mungkin bagi syarikat julat harga.

Dengan sistem warna enam, tidak hanya empat warna pigmen primer (hitam, cyan, magenta, dan kuning) diwakili oleh kartrij tinta
, tetapi nuansa tambahan cahaya cyan dan magenta ringan juga, membolehkan Epson Stylus Photo RX620 lebih kebebasan untuk mencocokkan cahaya, dari nuansa putih tepat dibandingkan dengan setup standard. Sementarakartrid hitam mengiklankan hasil halaman 630, kartrij warna jatuh di belakang dengan hanya 430 halaman sepotong.

Salah satu ciri yang paling menarik dari Epson Stylus Photo RX620 adalah warna LCD skrin penuh pratonton didedikasikan langsung ke peranti keras. Skrin membolehkan anda tidak hanya mengemudi melalui menu, tetapi juga melihat dan memilih gambar dari beberapa jenis sumber input, membuat unit PC benar-benar peranti bebas jika perlu. Ia bahkan dapat menyesuaikan gambar dengan pembesaran dan pilihan saiz. Dengan peranti input yang serasi mulai dari jenis kad memori ke kamera luaran dan bahkan drive CD, RX620 membolehkan anda untuk melewatkan kerumitan navigasi melalui gambar melalui komputer.

Mungkin pilihan yang paling unik Epson Stylus Photo RX620 tawaran, dan, kalau tak ada lagi yang keren, adalah hardcopy thumbnail pilih Mod yang membolehkan pengguna untuk mencetak lembar bukti dari setiap album saiz, dan pilih yang dikehendaki untuk mencetak. Lembar bukti tersebut kemudian dimasukkan kembali semula ke dalam mesin dan RX620 mengakui pilihan, dan secara automatik mencetak mereka! Ciri-ciri seperti ini, dan lain-lain, membuat printer tidak hanya unit yang benar-benar berdiri sendiri, namun sangat user friendly juga.

Gambar-gambar akan selalu keluar mencari berkat profesional untuk teknologi cetak batas yang dimungkinkan oleh peranti keras Benar Borderfree Epson, dan saiz titisan dakwat minimum 3 picoliters tidak hanya menjamin sebuah sempadan unperceivable, tapi ketepatan maksimum dalam kualiti gambar, walaupun saiz cetak tanpa bingkai yang terhad 4 x 6 inci, 5 x 7 inci, dan 8 x 10 inci dimensi gambar standard. Resolusi itu sendiri disesuaikan sampai dengan 5760 x 1440 dots per inch dioptimumkan, dan resolusi scan hingga 2400 x 4800 dots per inch optik, dan 9600 x 9600 interpolated, bersama dengan kedalaman warna 48 bit, memastikan bahawa masukan media berkualiti akan diawetkan secara penuh.

Aksesoris hardware termasuk penyesuai ketelusan yang membolehkan pengguna untuk menyalin gambar, negatif, dan ketelusan dengan menggunakan kaca dokumen standard seolah-olah mereka kertas standard. Jika kesambungan PC diperlukan untuk penggunaan Epson Stylus Photo RX620 sebagai pencetak standard, USB port standard membolehkan untuk mencetak teks hitam dengan kelajuan hingga 17 halaman per minit. Warna teks juga mungkin pada 16 halaman per minit, dan foto jam kali pada 39 saat untuk 4, x 6 dan 67 saat lebih perlahan untuk 8 x 10, mengamankan RX620 sebagai alat MFC yang perlahan, tetapi sangat serbaguna.

Artikel Terkait

0 komentar:

Post a Comment