review Epson PictureMate Express Printer

shares |



  • 5760 x 1440 dpi dioptimumkan
  • Borderless 4 "x 6" foto dalam anggaran 80 saat
  • Mencetak dari PC melalui USB atau langsung dari kamera yang serasi dan kad memori
  • Mencetak foto dalam nada warna, hitam dan putih atau sepia
  • Satu-tahun jaminan

PictureMate Express 4 × 6 Photo
Printer. Pencetakan cepat rumah berpatutan dengan 6 warna dan dpi superior. Dapatkan bukti air, makmal kualiti 4 × 6 foto yang berlangsung 2-4 kali lebih lama, anda mempunyai kamera digital prestasi tinggi. Sekarang saatnya untuk membawa foto-foto ke dunia, dengan mudah digunakan, tarian, dan pencetak foto berpatutan. Dengan sentuhan butang, anda boleh mencetak foto berkualiti lab yang terlihat dan terasa seperti cetakan lab.



Lihatlah lebih dekat pada fungsi PictureMate Ekspres Printer.

Dengan teknologi yang unik enam-warna pigmen dan resolusi tinggi yang unggul, Express PictureMate menghasilkan kaya, warna-warna cerah dan warna kulit yang indah. Anda juga boleh mencetak gambar anda dalam nada hitam dan putih atau sepia, dengan batas klasik atau tanpa batas. Atau, cetak saiz dompet berguna. Anda bahkan boleh memotong dan menukar saiz gambar anda. Semua ini tanpa perlu menghidupkan komputer anda. Mencetak langsung dari kamera anda antara muka USB (Express PictureMate menyokong standard PictBridge percetakan langsung), atau menggunakan slot kad memori printer untuk mencetak gambar 4 x 6 hanya dalam 80 minit. PictureMate juga menyokong semua kad memori popular. Plus, anda boleh menggunakan "Simpan Gambar" butang untuk memudahkan backup satu sentuhan file digital langsung ke CD-R luaran, Zip drive atau USB thumb drive.

Express PictureMate juga dirancang untuk ekonomi dan kualiti cetak tinggi. Gambar anda akan air, noda dan memudar bukti-berlangsung sebanyak dua hingga empat kali lebih lama daripada jenama terkemuka cetakan foto lab. Bahkan, dengan menggunakan cartridge PictureMate dan kertas PictureMate, cetakan boleh bertahan sehingga 200 tahun di lengan arkib dalam simpanan album. Dan, untuk pertama kalinya, mencetak 4 x 6 gambar anda di rumah untuk bayaran setanding dengan banyak makmal foto runcit - sekitar 29 sen per cetak, anda boleh mencetak isi hati anda. Menggunakan sistem enam-warna pigmen dakwat yang unik, anda akan mendapatkan warna yang luar biasa dan detail dengan setiap gambar. Printer menyokong hingga 5760 x 1440 dpi dioptimumkan (dots per inch) resolusi.

Nota: Kabel USB tidak disertakan dengan Epson PictureMate Express.

Apa yang ada di Box
PictureMate Express Edition, kertas dan cartridge untuk 20 4 "x 6" foto, power supply, buku kecil mulai cepat dan CD software.

Ini Terlaris Printer Epson PictureMate Ekspres cenderung SELL OUT SANGAT CEPAT!
Jika HARUS MEMILIKI produk, Be Sure To - Order Sekarang Untuk Elakkan Kekecewaan.

Artikel Terkait

0 komentar:

Post a Comment