Brother HL-2170W - Dibangun di nirkabel dalam Printer Laser

shares |


Sukar untuk top Brother printer HL-2140 laser untuk kelajuan dan fleksibiliti untuk harga, tetapi mengambil unit asas dan menambah wayarles 802.11b / kemampuan g dan Ethernet port untuk digunakan dengan rumah atau pejabat kabel atau rangkaian wayarles dan itu adalah bermula. Upgrade memori untuk 32MB untuk proses lebih cepat daripada projek yang kompleks, dan merangkumi kemampuan PCL6 untuk keserasian dengan berbagai macam software tambahan untuk PC dan Mac, dan anda mempunyai Brother HL-2170W, variasi pada unit asas yang solid dengan beberapa tambahan loceng dan wisel untuk memenuhi pelbagai tuntutan usaha kecil.

Brother HL-2170W sesuai untuk pejabat kecil dalam fungsi,
tetapi boleh dengan mudah pas di rumah anda dengan ukuran yang kompak dan footprint kecil, berdiri di bawah tujuh inci tinggi, sesuai di mana printer kelas praktikal industri laser tidak boleh menekan dalam Hal ini juga datang dalam warna abu-ofensif dan skema permukaan warna putih, dengan eksterior ramping dan bergaya, sehingga memiliki satu duduk di meja anda di rumah tidak akan membuat anda merasa seperti anda berada di Kinko ..

Untuk suatu unit berukuran cukup, kelajuan cetak yang memberikan, membawa pada 23 halaman cepat satu minit dalam teks yang jelas, hitam dan putih. Bahkan menembak keluar dokumen yang ada di kelajuan itu, HL-2170W tetap bersih dan jernih dengan resolusi cetak maksimum HQ1200 standard (sehingga 2400 x 600 dpi).

Bahkan dengan ciri upgrade di HL-2170W, ciri-ciri asas unit ini tidak gagal untuk mengesankan. Lembar disesuaikan perseorangan Panduan Slot bypass adalah sangat sejuk, yang membolehkan anda untuk melewatkan 250 keping Kapasiti baki cetak dan beban depan sampul surat berbentuk aneh atau kop surat dengan tangan melalui panel depan. Adakah anda menggunakan ciri ini untuk mencetak teks ke dokumen yang tidak mungkin untuk digunakan dengan pencetak lain, atau hanya memanfaatkan 10.000 halaman ini model kitaran maksimum tugas bulanan, pastikan untuk mencuba mod toner skrin yang berkesan, yang akan mengurangkan toner penggunaan drastik dengan kerugian yang sangat sedikit untuk kualiti keseluruhan teks dicetak.

Pernah berharap anda boleh mencetak dokumen dari mana-mana komputer di rumah? Dengan Brother HL-2170W, rangkaian wayarles ke printer belum pernah lebih mudah berkat persediaan satu-push wayarles, pengguna dengan ™ SecureEasySetup, AOSS ™ atau Wi-Fi Protected Setup ™ router mampu secara automatik boleh menetapkan peranti wayarles mereka tetapan rangkaian.

Berkat kejuruteraan inovatif Brother, kesesakan kertas hampir tidak ada bahkan ketika mendorong printer ini untuk menyekat. Hal ini disebabkan kejuruteraan Bruder pembaikan berturut-turut telah dilaksanakan di semua peranti keras, membuat pencetak mereka beberapa yang paling boleh dipercayai di pasaran.

Jika anda sedang mencari untuk membeli pencetak laser kompak yang sesuai untuk digunakan di rumah, dan cukup kuat untuk usaha kecil dengan tuntutan mencetak cahaya, pelbagai produk peringkat pengguna akhir yang tinggi adalah di mana anda harus melihat, dan Brother memimpin lapangan dengan unit ini, padat cepat, dan bergaya dibina untuk keselesaan, Brother HL-2170W.

Artikel Terkait

0 komentar:

Post a Comment