Brother HL-2700CN - Kecepatan Cetak Cepat

shares |


Brother adalah nama yang dikenali kerana sejarah panjang produk pejabat high mulai dari peringkat pengguna rumah sepanjang jalan sampai ke printer kekuatan industri, tetapi dengan Brother HL-2700CN, kelas perniagaan laser printer dengan harga peringkat pengguna, sukar untuk mengkategorikan mesin ini serbaguna.

Brother HL-2700CN dilengkapi dengan 300 mhz luar biasa kekuatan pemprosesan yang, pada gilirannya, bererti kelajuan kilat cetak cepat hingga 31 halaman per halaman hitam
dan putih, atau 8 minit per minit dalam warna penuh dan, untuk pekerjaan anda lebih besar, Saudara telah memberikan dibina dalam 64 megabait memori standard. Bukan kekuatan otak cukup untuk keperluan perniagaan kecil anda? Unit ini menyediakan port pengembangan baik untuk 576 MBs hampir menggelikan dari memori tambahan, sehingga projek anda akan memastikan berjalan lancar tidak peduli seberapa besar.

Memori tidak hanya ciri diupgrade tentang Brother ini. Saham 250 keping kertas kapasiti input dapat ditingkatkan dengan baki kertas kedua hingga 780 keping, memberikan anda pilihan untuk membayar untuk ciri-ciri keperluan syarikat anda, dan meninggalkan yang anda tidak di pinggir jalan. Juga termasuk adalah 250 keping kapasiti output sehingga anda boleh mencetak seluruh novel pendek jika keperluan akan tanpa pernah menghadiri peranti keras anda atau, jika anda memerlukan keluaran untuk dokumen saiz undang-undang, ada sebuah dulang kertas pilihan untuk 8,5 X 14. Seiring dengan kertas yang lebih besar, pilihan cetak disesuaikan membolehkan anda menyesuaikan sampul surat, label kecil, atau bahkan ketelusan dalam mod standard saiz A4, A5, dan B5.

Beroperasi pada rangkaian? Brother HL-2700CN datang standard dengan 10/100 pelabuhan Pangkalan cepat T Ethernet yang boleh digunakan untuk menyambung printer anda ke PC beberapa rumah, atau rangkaian seluruh pejabat yang ada komputer.

Sementara pencetak laser yang direka untuk menggunakan pejabat beroperasi secara eksklusif dalam warna hitam dan putih, HL-2700CN boleh output dalam terang, warna yang hidup pada high pixel tajam dari 2.400 x 600 dpi, memberikan akses pengguna ke warna cetak foto berkualiti sesuai untuk framing, sepanjang sisi hitam dan putih kelajuan yang dapat mengimbangi dengan printer kelas perniagaan. Untuk fleksibiliti tambahan, HL-2700CN dilengkapi dengan baik port selari dan port USB di atas port Ethernet, sehingga serasi dengan tidak hanya PC standard dan sistem Mac, tetapi juga Linux, tidak seperti beberapa pencetak yang sama yang hanya boleh digunakan dengan rangkaian Windows.

Brother HL-2700CN telah dibangunkan dengan pengguna dalam fikiran, memberikan sepotong kualiti peranti keras kekuatan industri dengan kelajuan cetak super cepat tanpa mengorbankan kualiti, semua pada harga yang berkesan kos. Tinggi kapasiti toner cartridge bermakna anda akan menghabiskan lebih banyak masa cetak dan sedikit waktu yang dibebani dengan prosedur penggantian tidak berkesan. Brother HL-2700CN, dengan jaminan satu tahun terhad, adalah tambahan menyambut sejumlah besar menggunakan perniagaan rumah atau pejabat kecil menengah, dan dapat memenuhi senarai pakaian menyeluruh tuntutan, tanpa keperluan mulai dari kelajuan ke gambar kualiti kecekapan kos. Brother HL-2700CN boleh memberikan terlepas dari keperluan pelanggan anda.

Artikel Terkait

0 komentar:

Post a Comment