Review Brother 8840D

shares |


Beberapa unit menggabungkan ciri-ciri yang berfungsi penuh banyak ke dalam satu mesin sebagai 8840D Brother. Peranti all-in-one dilengkapi dengan ciri-ciri duplexing automatik untuk mencetak 2 sisi tanpa perlu flip tumpukan dokumen dengan tangan, menyimpan kecil anda ke waktu pejabat menengah yang berharga, belum lagi kertas.

Dirancang untuk sering, penggunaan sehari-hari, pekerja keras ini tidak semuanya. Mencetak dengan kelajuan 21 ppm pada resolusi sehingga 2400 × 600 dpi dengan kapasiti input 250 keping, 8840D akan membuat pejabat anda
bergerak. The 32 mb memori dalaman harus banyak untuk aplikasi rumah atau pejabat kebanyakan, namun unit ini serbaguna juga memberikan anda pilihan untuk menambah pada memori tambahan, bergantung pada keperluan anda. Dan printer ini tidak berhenti dengan hanya dokumen saiz standard, melainkan diisi dengan dulang multi-tujuan yang boleh mencetak dengan presisi untuk sampul surat, kop surat, atau bahkan label kecil, sekali lagi menunjukkan fleksibiliti nama Brother.

Yang besar, kembali menyalakan skrin LCD menempatkan sebuah array penuh pilihan di hujung jari anda dalam format yang mudah dinavigasi sehingga anda boleh faks, mencetak, atau menyalin dengan mudah daripada membuang-buang waktu mengharungi melalui membingungkan, sukar untuk membaca menu.

Faks yang dihantar dan diterima dengan cepat dan tepat dengan built in Modem 33.6K bps, G3 Fax yang menghantar pekerjaan penting anda di satu laman setiap 2 saat. Kertas kekurangan kecemasan di pejabat? Tidak ada masalah dengan 8840D Brother! Model mewah boleh menyimpan hingga 500 halaman bernilai data dalam memori built di laman faks, sehingga dokumen utama anda akan aman dan suara ketika anda sedang lari ke Kinko. Kemudian, dengan 340 lokasi auto dial total, anda boleh meneruskan pekerjaan anda ke beratus-ratus lokasi pada satu masa dengan menekan beberapa butang.

Dan menyenangkan tidak berhenti di situ, mesin juga beroperasi sebagai mesin fotokopi berfungsi penuh. Anda tidak akan back up gambar keluarga anda pada mesin ini, kerana fungsi secara eksklusif dalam warna hitam dan putih, namun dengan kapasiti maksimum lima puluh halaman dokumen suapan ADF automatik anda akan mengepam keluar effortlessness naskah pendek tanpa tersekat dengan tugas dari tangan makan itu dokumen satu per satu. Dengan tidak ada Sambungan PC diperlukan, Brother ini berdiri sendiri. Hal ini juga boleh meregangkan gambar atau teks dengan pengurangan / pembesaran kemampuan 25-400%.

Ciri-ciri lain yang tidak boleh dilupakan adalah kemampuan imbasan kualiti tinggi. Ini ciri imbasan hitam dan putih atau warna pada resolusi 9600 dpi maksimum diinterpolasi resolusi imbas, atau 600 × 2400 dpi optik, dengan 48 input bit kedalaman warna scan, yang dapat disokong oleh driver untuk PC dan Mac, dan boleh diimbas sebagai gambar atau dihantar terus ke email dengan disertakan SCANSOFT PaperPort ® SE dengan OCR untuk Windows ® dan Presto ® PageManager! ® untuk perisian ® Mac.

Semua dalam semua, Star Energy 8840D dilengkapi Brother adalah peranti user friendly dengan semua loceng dan wisel yang diperlukan untuk pelbagai keperluan pejabat.

Artikel Terkait

0 komentar:

Post a Comment